"Bebis-sjuka"

På väg hem från smådjurskliniken, åkte jag hem till Linda och "snosade" på Liam! Herregud, så söt han är! Man blir alldeles sjuk! Och hur kan de lukta så gott? Mmmmm, vad gossig han är! Orkar fortfarande inte hålla så länge som jag vill pg a armen som segar med att bli bra, men flera korta stunder blev det i alla fall! Han är verkligen underbar, sprattlar med armar och ben, hela tiden! En frisk och livlig krabat med andra ord! Linda ser oförskämt pigg & fräsch ut, trots att hon så nyligen blivit mamma, men det är underbart att se! Lämnade "datalådan! också, för hon skulle försöka hjälpa mig att fixa den, snäll som hon är, och det bästa av allt, hihi... när den är klar, då ska jag ju hämta den, och då får jag ju träffa "bebben" snart igen! Längtar! Jag är nämligen drabbad av... just det "Bebbesjukan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0