Bekännelse....!

I hemlighet hade jag nog tänkt att jag ska bli lite nyttigare i år......   Inte så att jag satt upp det som löfte, absolut inte!!! Men det nya året började inte alls nyttigt! För jag år gräddig gratäng till middag idag... jag menar, synd att slänga den! Sen fick ju jag och AnanasAnna en chokladask av "snällBengt" idag, så vi var ju bara tvungna att smaka en...... nåja, några.........!!  Han ville ju verkligen bjuda oss, och man vill ju inte vara ohövlig mot de gamla! Sen blev det lite snacks när jag kom hem ikväll...... lika bra att få slut på det så man slipper bli sugen, eller hur? Som ni ser, jag har inte varit nyttig en endaste gång idag!! Eller jo, förresten,,,, jag åt en banan förut också :)!!! Bra
va?


image114

Kommentarer
Postat av: emma

haha ungefär som för mig då! bestämde mig för att sluta röka och bli nyttigare, det var ingen bra kombination alls..

2008-01-01 @ 23:14:39
URL: http://knoey.blogg.se
Postat av: Helena

Ja en banan är faktiskt inte kattskit det inte, själv har jag petat i mig nötter, godis, lövbiff med persiljesmör och potatiskroketter. Slank ner någon tomat också faktiskt :-)

2008-01-02 @ 10:10:05
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Anna

Har hört att banan inte är så nyttigt som man tror. Verkar som den innehåller fett :) Frågan är ju om du lyckats vara nyttigare än mig :)

2008-01-02 @ 20:28:08
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0