Fikadag!

Det här går bara inte!  Jag som skulle börja veckan med att röra på mig, minst 10 000 steg om dagen, tänka på vad jag äter och bla bla bla.... Det bara spricker! På förmiddagen städade jag gillestugan, för jag och F bestämde att vi skulle ta en kvällspromenad! Men A och L kom vid 15, så då blev det fika, med de sista "mormorskakorna"! När de åkt, och F kom hem,  käkade vi middag, och höll som bäst på med disken, när det ringde på dörren igen! Den här gången var det svärföräldrarna som kom, det var ju kul, för dom har inte varit här sen långt före jul! Josse bakade en kladdkaka, och vispade grädde, så då blev det fika IGEN!!! Jaja....imorgon ska jag jobba i alla fall, så då blir det ju lite gratis motion, på arbetstid! Som tur är, för i morgon är vi även bjudna på kalas! "Stackars mig va?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0