Förkyld

Sovit jätte dåligt i 2 nätter nu, vilket säkert beror på att jag börjat bli, som alla andra, dvs FÖRKYLD! Och det vet ni ju själva, att det alltid blir mycket värre när ni försöker sova! Sprungit fram och tillbaka i natt med vattenglas efter vattenglas, i brist på halstablette! . "Pimplar" man vatten halva natten, ja, då får man också springa på toan den andra halvan! Nu har jag i alla fall kurerat mig lite med varmt te! Funderar på att krypa ner under täcket en liten stund också! vi får se.... Borde försöka få bort lite i gillestugan, för där kan man knappt sitta nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad tråkigt, hur är det med dig annars? :)
kram G

2008-01-10 @ 10:31:55
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej när har en förkylning varit det haha :)
med mig är det bara bra tack. :)
vad ska du göra idag?

2008-01-10 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0