Gamla mobiltelefonen på spåren...?

Nu har jag o "gubben" varit ute på en promenad. SKÖNT! Var även in en sväng till M & S och tittade på deras kök, sen de öppnat upp in till vardagsrummet! Blir så sugen nu, när de redan hunnit bli klara. Får väl hålla mig ett tag till, eftersom vårt projekt blir lite krångligare.... nåja, på vägen hem, hoppade vi in på affären, för att handla lite mjölk, så jag passade på att återigen fråga om de sett till min mobil! Hade väl inga större förhoppningar om det, men ändå.....   Gissa om jag blev "häpen" när tjejen i "spelboa" sa att en ung kille kommit in med den, han hade hittat den på parkeringen!!! Problemet var bara att de lagt den på postlådan, eftersom jag hade stöldmärkt den hos spärrlinjen...... så nu är det bara att vänta oh se om den kommer hem till mig snart per post!! Nu får dom upp till bevis, spärrlinjen som jag svurit över. Vi betalar ju x-antal kronor för den tjänsten,men tydligen kommer den till nytta nu.... äntligen........

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! =)

2008-01-02 @ 21:04:51
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: mia dh

Och ha en riktigt bra dag idag:)

2008-01-03 @ 08:18:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0