Har ni några present-tips?

Som jag berättade i ett tidigare inlägg, så var det slut på de presente jag tänkt köpa till min svägerska, som fyller 40 på måndag! Vi ska ju inte fira henne förän den 26:e. så jag ska nog hinna hitta på något nytt! Kanhända finns det någon som har bättre ideér än mig. Känner att jag har lite idétorka för tillfället! Min svägerska gillar att slappna av med en god bok eller film, älskar spa-upplevelser, ABBA, godis och sin familj! Har ni några förslag, så tackar jag och bugar!

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

detta är inget för
den som fyller 40, men rolig ändå om man gillar godis.
www.godisboxen.se

2008-01-13 @ 13:59:12
Postat av: Sara

Choklad och godis kan man skicka via www.surprise.se.

Annars kanske en upplevelse från upplevelsepresent eller liveit kan vara något?

//

2008-01-26 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0