Hes.....

...och ont i halsen! Var inte så pigg igår kväll, så det blev lite "bloggtorka"! Jobbade på dagen,sen handling, städning & lite "oro" för syster yster som fortfarande har ont.....  Så när kvällen kom orkade inte Malin så mycket mer, utan la sig redan 22,30 på en fredagskväll!!!  Satte förmodlgen rekord....... När jag sov som bäst, ringde mobilen kl 01,00 och väckte mig.... vet inte vad jag svarade, men det visade sig vara en felringning,och räckte naturligtvis att få mig klarvaken! Typiskt! Idag är rösten sådär, ibland bra ibland usel, så nu är jag livrädd för att tappa den helt!  Inget livshotande jag vet, men jag är ju en pratglad person, som de flesta vet, hi hi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0