"Hockeygubbar....."

Idag ska dom dra igång med hockeyspelandet igen! Nja, det är väl ett antal år sedan de la av, men nu ska det spelas, "gubbhockey"! De är väl inga "hunkar" direkt längre, men lite skoj blir det nog. Min egen gubbe har ju spelat i hela sitt liv, men la av -93. Efter det har det väl blivit lite "korphockey" också....... Men nu har de dragit ihop en massa gamla hockeyspelare härifrån, och ska förhoppningsvis börja spela lite igen, mot varandra!  Kanske man snartkan konkurrera ut "HOCKEYFRUN" nu då, he he..... Vems gubbe gör flest mål och ass?   
                                              

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst längtar jag..vi ska åka till Rhodos i maj och då ska jag åka paragliding!
Så då behövs inga tunna kläder..*L*

2008-01-13 @ 19:59:17
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Zassi

Tack goa du för urgullig kommentar hos mig =) Jag blir så glad OCH stolt!!
Hockey är ALDRIG fel! Själv är jag ett stort MODO-fan.
Vilken superfin blogglayout du har! Kramiz//Z

2008-01-13 @ 20:20:03
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0