Hur ser mitt liv ut om 20 år?

Såg ett lite roligt inlägg här ute i bloggdjungeln!! Det var en tjej som hittat ett brev som hon skrivit till sig själv, när hon var 11! Nu när hon hittade det var hon nästan 20. Brevet innehöll många frågor, förhoppningar och drömmar...... Tänk om man skulle skriva sig ett sådant brev? Vad gör jag år 2028? Det året ska jag alltså fylla 59..... Jobbar jag kvar inom vården? Har kroppen klarat det, eller har jag bytt väg i yrkeslivet? Har jag blivit mormor eller farmor? Vilka är mina vänner då och mina största intressen? Sitter vi fortfarande och leker Hollywoodfruar, med ett glas vin i handen? Vad gör mina barn, som då är 33 och 36? Har de bra jobb? Bor de i närheten?  Kanske vore en bra idé...... säkert kul att läsa den dagen i alla fall................. Värt att tänka på.........................

Kommentarer
Postat av: carro

Hej :) haha, tack! jo jag tror dig, skaffade en sån för att jag hade bara lunar förut och där kunde man ju bara skriva en gång om dagen :)

2008-01-03 @ 10:27:07
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: eva

åhhh... intressant....ja..det stämmer ju inte alltid med vad man trodde när man var liten...har åxå en dagbok med frågor om vad man gör när man är typ trettio,... jag hade sagt inga barn..i boken..inte bo kvar i norrland...vara en kändis..haha.....det enda som stämmer är att jag flyttat från boden till skåne
..haha...inga barn..jojo...jag har 5 ungar..kändis..haha...joo visst här istan vet ju alla vem man är eftersom man har egen butik...hihi...
mmm.visst var hon söt vår hundbebis?
kram kram

2008-01-03 @ 11:31:20
URL: http://evapinglans.webblogg.se
Postat av: Soffie

Ja det där va en tankeställare.Kanske skulle man göra det.Herregud va gammal jag kommer va då,är 39 i år

2008-01-03 @ 20:53:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken rolig grej!! Tack för all din omtanke idag, verkligen skönt att det bara var en förkylning. Är så jobbigt när de är så små och inte kan säga vad som är fel och hur de mår. Sedan har det varit alldeles för mycket med RS-virus hit och dit så man är ju lite nojig :-)

Haha, ser att du och min polare Soffie har hittat varandra ;-)

Sov gott!

2008-01-03 @ 23:11:45
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0