Lugna kvällen....

Efter förmiddagens data krångel, promenaden, matlagningen & slutligen disken, så var jag helt slut! Eller rättare sagt, det var jag redan INNAN promenaden! Började ju ringa Telias support redan på slaget kl 8, för att få ordning på virusskyddet, men de bolla mig än hit, än dit, jag skulle göra si och sen så..... tyvärr blev ju ingenting som de sagt, och jag har helt tappat ordningen på hur många olika människor på supporten som jag egentligen talat med. Den sista på telia hade i alla fall en teori om att det kunde ligga en fil undangömd någonstans, efter det förra virusskyddet, och mycket riktigt, så var det! Hade den första personen jag pratade med på morgonen sagt detta, så hade jag sparat många fula ord, irritation och framförallt... TID! Tror klockan var närmare 12.30 när jag var helt färdig med installationen, och den fungerade direkt! För att bara tänka "lite" positivt i denna bisarra historia, så är det väl att man har lärt sig något nytt idag, eller? Kvällen blev däremot lugn. Har suttit och pysslat lite med smyckestillverkningen,. "Pål plutt" ska ju ha ett "änglasmycke" på 6-årsdagen!  Vad man ska köpa till henne är däremot en gåta..... jättesvårt!   Försöker att uppnå 10 000 steg i dag, så jag får väl kuta omkring lite här hemma innan jag hoppar i säng! Lite gymnastik ska göras alldeles precis NU! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Evelina

japp, rosa ska han vara min man =)

men du, det är ju aldrig försent att gifta er!? Inte behöver ni ha nåt stort bröllop, det kan ju bara vara en romantisk grej för er 2!

kram

2008-01-16 @ 23:02:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: ANNIKA

Gillar hon hästar? Vendela fick presentkort på 4-H i karlstad när hon fyllde. Jätteglad blev hon. En mp3 med lite dansmusik i kanske. Finns ju jättebilliga såna nu. Hits for kids cd + en microfon till cd-spelaren. Eller varför inte en sån bok där barnets namn är med i handlingen. Hoppas nåt kommer till användning. Ses på fredag. Kram

2008-01-16 @ 23:34:25
Postat av: Evelina

ja men ändåå =) det är ju skottår i årm du kan ju fria =)? är ni förlovade?

kram

2008-01-16 @ 23:55:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo, jag älskar min syster! Hon betyder så mycket för mig, och min familj! Hon är i Australien nu, reser och jobbar. Det är ju så långt från oss man kan komma ungefär... Så man kan inte direkt åka och hälsa på henne! Men jag är glad för hennes skull att hon åkte på den här resan :)

2008-01-17 @ 08:48:44
URL: http://jennyhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0