Min lista för 2007, lite sent, men ändå........

LISTAN 2007

Årets resa
: Måste helt klart bli veckan i Danmark!! Det var underbart! 

Årets vinnare: Mig själv.... tog mig 38 år att lära mig det jag gjorde om mig själv, 2007!*
Årets konsert: Ha ha... måste ju bli TM:s i skruvstadparken... shit, vad skoj vi hade!.
Årets nytillskott: Caspers norska skogkatt "BAM"
Årets blogg: Helena snackar såklart! För att den är så hemtrevlig, och Helena själv så snäll & hjälpte till med min blogg. Jag är  ju inte så duktig/har för dåligt tålamod för att klara av sånt
Årets förlust: Inga, tack och lov
Årets mat: wokad mat....... love it!
Årets flopp: "Tänker...."
Årets bästa köp: Många... alla mina köp är bra!!! 
Årets mamma: Jag. Och alla andra mammor som gör sitt bästa för att deras barn ska må bra.
Årets familj: Vi. För vi trivs så bra tillsammans!!
Årets kändis: TM:s såklart och för deras härliga dokumentär i TV 4!.
Årets räddare i nöden: Min sambo.... som stog ut när jag mådde så dåligt!!
Årets I hate you so much right now: Jag hatar ingen.
Årets födelsedag: Min systers, eftersom vi lyckades med hennes önskan om en födelsedag i lugn o ro!!

Årets hjälpsammaste:Flera, har haft hjälp av flera , på olika sätt. Ni vet vilka ni är!!  Ni är BÄST!
Årets mest oväntade: Kan jag inte skriva här....  
Årets skönaste dag: Första semesterdagen.....
Årets sång: Sambons sång i duschen....?
Årets sämsta festavslutning: Aldrig upplevt någon dålig festavslutning!!
Årets TV: Dokumentären om Torgny Melins.... de är för goá!
Årets frukost: Den frukosten som jag fick på sängen.......upprepa det gärna!
Årets Inköp: Materialet till min "egen-ritade" sänggavel!
Årets Roligaste: Hönsården på mitt jobb!!! Gud, så många skratt det blivit där!!
Årets Film sedd första gången under 2007: Underbara älskade... för den kom väl 2007? Hmm......
Årets Mest Lyssnade skiva: .Hmm, många, gärna svenskt!
Årets Fik: Mitt kök och min terass... många kaffekoppar med vänner har det blivit där!



Höjdpunkterna.....  Danmark, Västkusten , Bam:s inflyttning & TM:s spelningen


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhh, vad du är go!!!

2008-01-04 @ 20:02:57
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0