Min trappa.......

Lovade Z-R att  jag skulle lägga in en bild på vår trappa ner till gillestugan. Den var ju i fura förut, vilket jag var mycket trött på! Så när vi renoverade i gillestugan, valde vi valnöt på golv och trappsteg, och äggskal på väggarna! Gissa om det blev stor skillnad? Det var ett skojigt projekt, med mig själv, Anna, ett x-antal vinflaskor  & så min gubbe förståss, som styrde upp det hela! Vi hade väldigt roligt när vi målade, och allt blev bra.... UTOM trappräcket, ha ha.........image154

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefin trappa!! Du skulle bara se hur vår ser ut... Den var också av furu plus jättesliten när vi flyttade in. När jag skulle renovera hallen och måla taket struntade jag i om jag spillde, den skulle ju i alla fall bytas. Nu står jag här, 3,5 år senare med en färgfläckig trappa där han som bodde här före oss har lagt klickgolv i hemskt fult furuimitation på trappstegen. Är bara trappräcket som vi tog oss till att måla men det blev inte så bra det heller. Tror jag målade fyra gånger med vit färg men det lyser ändå igenom lite på vissa stället. Förstår inte hur dåligt det täckte...

2008-01-17 @ 11:26:59
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0