Mörker.....

Usch,idag har det varit riktigt,riktigtmörkt, hela dagen! Regnigt är det också! När ska detta mörker försvinna?Tror inte att jag är ensam över att tycka att det är dags nu, vi behöver vitaminerna som solen ger oss, och vi behöver dem NU!!  Har avklarat halva dubbelturen nu,så jag har ett par timmar på mig innan jag ska tillbaka!  Kom hem lite sent eftersom jag är billös idag, sen handlade jag på vägen hem! Imorgon jobbar jag till 16,sen är jag 3 - ledig IGEN! Ska inte klaga!!!   Nu ska jag hjälpa J med datorn! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Soffie

Ja fyy vilket skitväder.
Hoppas du får en härlig treledighet!!!

2008-01-18 @ 17:00:22
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0