Nya grannar på gång....?

Nu har dom visning i huset mitt emot vårt. Farbrorn som bott där,  gick bort strax före jul, och hans fru dog för något år sedan.  Känns så konstigt, dom har ju ALLTID bott där! De var dom första av grannarna som vi fick kontakt med, de hörde till inventarierna på något vis!  Och nu är de båda borta, och deras barn bor ganska långt härifrån, så de vill naturligtvis sälja så snart som möjligt!  Nu undrar man ju lite vilken typ av grannar man får, jag menar, man vet ju vad man har, men inte vad man får! Blir det några yngre, eller äldre? Med eller utan barn? Trevliga? Sura? Nyfikna? När vi själva flyttade in i vårt hus, 1991, var jag 22, och "gubben" 23! Då var vi yngst på hela gatan, och medelåldern låg väl ungefär på 40. Nu är det helt plötsligt VI som drar oss mot 40, och de yngre som börjar flytta hit! Det vore ju roligt om det kom några, som hade barn i samma ålder som vi, och med andra ord är i sina bästa år, he he..... Trevliga och lättsamma ska de helst vara också.....  Tänk om man kunde skriva in det i "tillsalu-annonsen"!!   Lite nyfiken är jag faktiskt om jag ska vara ärlig, men det visar sig väl med tiden!   Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0