Sorg....

..... Jag tänker på min storebror! Han har sin bästa vän döende i cancer...... Det är så sorgligt, efter allt han gått igenom i sitt liv, och nu  när allt har börjat vända,  då ska det bli så här!  Han fick i honom en "sann" vän, en vän för livet, de har ställt upp för varandra, i vått och torrt.  Pratade med min bror  igår, och han hanterar det ofattbart bra, än så länge... Men det är ju så, när man ser någon, helt ätas upp av sjukdom, att man istället för att klamra sig fast, önskar att de får lämna det "onda" och svåra, så snart som möjligt. Sorgligt är det i alla fall..... även om det inte hjälper, så tänker jag på er alla.............

Kommentarer
Postat av: Annika

Usch, vad sorgligt!

2008-01-10 @ 11:03:32
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0