Sunda Malin

Vägde mig igår, men står på +- 0.... Har inte gått ner ett enda gram, men heller inte gått upp något, som tur är. Kalaset på söndagen bidrog ju till en massa onyttigt, och så blev det lite lördagsgodis och vin under helgen, men förövrigt har jag skött mig tycker jag! Nya tag denna vecka! Igår blev det nästan inga steg, eftersom jag var inne med Peggy, och sedan var hos L och fikade. Och okej... det blev en chokladboll till kaffet hos L, men jag tog ingen bulle, fast jag var jättesugen, så det är jag stolt över. Det kunde ju faktiskt ha blivit ännu "onyttigar" så det så! Ddäremot har jag denna vecka börjat äta havregrynsgröt till frukost, ingenting annat. Till lunch idag åt jag kyckling, med broccoli, morötter mm.... Ska avvbryta "fejjandet" här hemma med en promenad, för solen skiner faktiskt ute idag!

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Du kommer igen, huvudsaken var att du stod stilla och du är ju fullt medveten varför! Jag sitter just nu med lunch som blev över från igår och det var kyckling curry i tomatsås i lerkruka och potatis och råkost! Mums! Skall snart i väg och sola! /Sus

2008-01-22 @ 12:29:07
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Malin

Mmm, vad smaskigt det låter! Tänkte belöna mig själv med ett solkort, när jag gått ner 5 kg, men det har hänt så mycket strul här, så jag har inte riktigt hunnit med mitt sunda tänkande! Men, jag kommer igen!

2008-01-23 @ 09:54:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Linda

haha.erkänn att listan är ganska klockren!!
Smarrigt gott det låter=)

2008-01-23 @ 10:05:52
URL: http://Desperathusfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0