Tidsoptimist, Malin i ett nötskal......

............Jajjamensan! Det är jag det!  Inget att skryta med direkt, men jag fattar inte att det alltid "kör ihop" sig!!! Som det här med presenten till svägerskan... ska ju gratulera henne på lördag, hon har ju fyllt 40 år. Vi kom på en present som vi var jättenöjd med............ allt kändes liksom "klart"! -Åh, så bra det skulle bli, detta gillar hon nog osv osv....  DÅ VAR DET SLUT!!!!!   FINITO! SLUT!!!  NADA!  Så nu står jag här, på lördag ska det vara klart, och jag har... PANIK! Jobbar ju flera dagar framöver, så det får bli nåt på fredag, när jag har bil och kan åka in till stan! Jag menar, syrran är ju dålig, så detta får jag fixa! Hmmm, man vill ju inte bara köpa för köpandets skull heller, man vill ju ha något riktigt fint, för hon är ju världens bästa svägerska! Hoppas snilleblixten snart infinner sig i skallen, för nu skulle jag ha gått till jobbet........ för 5 minuter sedan! Dags att byta om då va? Tjingeling!!!!

Kommentarer
Postat av: Soffie

typiskt när det blir så.Kanske kan du komma på nån upplevelsegrej.Vi köpte till en som fylde 40 han ska få segla segelflyg.Han fick ett presentkort till det så han kan boka när det är varmare ute.
Ha en bra kväll!!

2008-01-29 @ 19:00:20
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0