Trött.....

Har fixat kondoleansen idag, sen var jag och köpte en blomma till A, och hade en liten pratstund med henne....  Handlat har jag gjort också,  så man slipper det på några dagar i alla fall.....Vart denna dagen tagit vägen, har jag ingen aning om! Dagarna bara försvinner, hänger inte med alls...... Hinner inte med riktigt! Men så är det ju för alla.... ska bli så skönt när våren och sommaren kommer, förhoppningsvis fylls energin på då!  I eftermiddag kom ju i alla fall "Madame M" & barnen hit...... (jodå, klart hon har ett namn, men jag är osäker på att hon vill figurera i min blogg, hihi) Det är verkligen jättekul att träffa henne, fast jag erkände idag att jag tyckte att hon var "the bad sister" när jag & H var yngre...... men man kan ju ändra sig, eller hur?  Antagligen hade hon rätt redan då, och vi fel..... Ungarna är så otroligt gulliga också...... Fick teckning av J, som låg ute i bilen, vet inte om den egentligen var menad till någon annan, men jag fick den i alla fall!  Hon knådade lite på min sargade kropp också, ju ondare man tyckte det gjorde, ju mer knådade hon, haha... Men viktigaste av allt.... -Det finns hopp för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0