Vilken rörig dag!

Började strula redan i morse, kom upp alldeles för sent, efter ännu en "dålig" natt! Slängde på mig kläder, tvättade mig & borsta tänderna, sa till ungarna att stå klara kl 8, sen kastade jag mig in i  bilen och åkte till jobbet, en stund, för klockan 8 hämtade jag dom , och skjutsade dom till skolan, eftersom det spöregnade & var värsta stormen ute. Tillbaka till jobbet IGEN, och körde min morgontur, tillsammans med sjukgymnasten Maria, som hade lite "praktik" hos oss idag! Passade på att få en hel del goda råd av henne. Jättetrevligt och jättebra förståss.Vid lunchtid ringde J, hon skrek i luren, för hon hade så ont i magen. Skjutsade hem henne, sen tillbaka till jobbet igen!!!  J tog vetekudden, en Ipren och gick sen och  la sig.  Senare ringde hon igen, var kallsvettig och svimfärdig, så jag åkte hem igen, och tittade till henne, fixa lite snabb mat till barnen, och sen.... just det.... tillbaka till jobbet IGEN!!!!  Slutade kl 3, så då var det att åka och handla lite mat och presenter till Moa!  Nu är jag äntligen hemma... en stund, för nu ska jag in i duschen, sen väntas 3-årskalas!  Är stentrött, haha.... men för att tänka positivt, det kunde ha varit värre..... Jag hade ju i alla fall bilen hemma idag, så det underlättade ju massor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det onda i magen gick över på J och att du inte stressade sönder dig. Hoppas ni hade det trevligt på kalaset och att J kunde följa med. Kramar till er båda!

2008-01-11 @ 19:35:36
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0