Gårdagen....

Igår var jag riktigt mör när jag kom hem från jobbet, skulle väl dra ett
svep med dammsugarn, men kom på att jag skulle lägga mig i solen och
läsa ur boken jag håller på med. Hann väl knappast tänka tanken föränn
himlen öppnade sig och värsta regnskuren tog överhanden...
Gick istället och la mig en stund, läste ur boken men somnade till
en stund också förståss! När gubben kom hem hade vädret blivit bättre
igen så vi tog en fika på altanen... När vi fikat klart stack golfaren och skulle
slå några slag på banan, medan jag själv hörde någon bakom husknuten som
ropade...-Malin, jag kommer nu...jag springer..... Gissa vem? Joo Moa såklart!
Hon var ute på en tur med mamman, pappan och 3-hjulingen, som hon hoppade av i
bara farten för att springa och ge mig en kram, och gissa om hon var söt?


Hon var så snäll att hon hjälpte mig att vatnna blommorna också ! Vilken piga!


Kommentarer
Postat av: soffie

ååå vilken tjej som kommer å bara ger dej en kram sådär,vad har du för trix;O)

jättefina kort å du WOW SEMESTER,underbart för dej...

2008-07-11 @ 18:26:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Bjorne.

Du har ju ochså tillgång till en liten gossing,

själv startar semestern med Ellavakt från

lördag till söndag, hyfsad inledning får jag

säga.

2008-07-11 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0