Hemma igen...

I alla fall för några dagar! Kusten var härlig, trots att det blåste
mycket! Vi gick vid bryggorna, tittade på båtar, grillade
och shoppade. Min telefon är ju fortfarande inte som den ska,
det går inte att ta kort med den längre, och kameran glömde jag
naturligtvis kvar hemma, så några kort lär ni inte få se därifrån, tyvärr....
Jag och Annlouise gick och tittade på ett hus, som de byggt högt uppe
 på berget i Sannäs! Priset visade sig vara 6.7 miljoner!!! 

Moa var bara Malins tös under vistelsen på kusten, och vi retade alla,
för det var bara jag som fick pussar och kramar av henne! Förutom Sannäs,
så gjorde vi dagsutflykter till både Grebbestad och Strömstad!

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som ni har haft det jättemysigt!!! Välkommen hem igen, har saknat dig :-)

2008-07-18 @ 13:13:18
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0