Rix FM festival och kvällsarbete..

Linda Bengtzing med snygga röda handskar!

   

Igår väll fanns varken tid eller ork till att skriva en enda rad i bloggen.
Känner att kroppen helt och hållet sttällt om sig för semester nu...
Jobbade kvällen igår, och varje steg jag tog kändes som 10, kroppen
kändes som en fylld betongklump, och hjärnan har sakta tagit avstånd
till allt det ansvar mitt jobb verkligen går ut på! Fick änka till både en och två
gånger innan varje insulin eller medicin utdelning så att allt blev rätt.....

Efter jobbet var jag in till stan och hämtade dottern med kompisar som
hade varit vid stora torget där de sett och hört Linda Bengtzing, Nordman,
Brolle, Sonja Alden  
mfl.... Var trött, på gränsen till medvetslös, när jag till slut ramlade i
säng vid tolvdraget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0