Skallebank och öronsus....



Jaa, så kan det minsann gå! Är lite småmör idag efter gårdagens bravader!
Har lite huvudvärk som kan bero på flera saker, kanske att jag sovit för lite, eller
kanske kan det bero på gårdagens drinkar, vad vet jag? Sen att man dansat för nära
scen, vilket har bidragit till ett,  hmm, härligt öronsus! Ja ja det är smällar man
får ta och det var det definitivt värt!

Först kom syster yster och Nathalie hit, på lite förfest innan gubben körde oss
ut till parken. Där mötte vi upp Ulrika, Madde och Andreas, och tillsammans satt
vi i TM bussen och vattnade strupen lite mer. Det började spöregna medan vi satt
där inne, men som tur var lättade det upp ganska snabbt, även om det var mulet.
Är man i en folkpark, krävs ju nästan uppehållsväder, inte särskild skönt att springa
omkring och vara dyngsur hela tiden! Själv klarade jag mig bra i alla fall eftersom jag
mest höll till uppe på dansolvet!

Träffade många goa vänner där, både gamla och nya, inte att förglömma mina störtsköna
arbetskamrater som också var där! Vilken lycka att fått lära känna dom! De är både snälla,
söta och roliga! Sen fick man ju träffa Jennys geting också, nej jag menar förståss HETING!
De var verkligen jättesöta tillsammans och han sa mycket fint om Jenny, hon är verkligen
VÄRD det här!  Någon knuffat mig när jag tog kort, så att kameran åkte ner på
dansgolvet och gick sönder! Så nu är både telefonen och kameran trasiga!

Skulle  först åka med syrran i TM bussen hem, men blev så trött att jag ringde min söta
gubbe som kom och hämtade mig istället! Vi stog och pratade lite med Peppe medan de plockade
ihop, men var väl hemma vid 02,30-03,00 tiden i alla fall!  En underbart rolig kväll hade vi i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0