Världens Bästa Arbetskamrater!



Fick ett MMS igår kväll från några av mina söta arbetskamrater!
Se vad gulliga de är, när de leker en stund i lekparken, då de
fått en stund över! Enligt Jennys blogg,  hade en pensionär kommit
förbi när de lekte som mest och sagt att ;-Ni har allt lätt till skratt ni!
Misstänker att det  är pensionären som bor i samma hyreshus som
vi har grupplokalen i, så han har nog hört oss ett antal gånger förut kan
jag tänka mig. Och visst har han rätt! Vi skrattar väldigt mycket på vårat jobb,
så vi lär bli väldigt, väldigt gamla hela bunten!  Eller vad tror NI?



Här i bilen sitter ytterligare 3 supersöta och kloka arbetskamrater till
mig. De har sett till att över 20 gamla människor fått hemhandlat mat
för en hel vecka! Visst är de små änglar utan vingar!Och som ni ser:
inga dystra miner där inte! Bara glada, roliga och söta! Mina kompisar det!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väldigt lätt som en plätt att handla till 20 vårdtagare när man dels har med sej superbra folk att handa med :). OCH ett stort plus i kanten är ju när super snälla GOA Malin köper jordgubbar och glass !!! kan man va annat än glad?

2008-07-12 @ 21:25:15
Postat av: Julia

Vi har också väldigt bra stämning och mycket skratt på mitt jobb, det är viktigt tycker jag!

Grattis till semestern, se nu till att njuta ordentligt!

Jag har utmanat dig på min blogg, och eftersom du nu är ledig finns det ju ingen anledning till att inte gå det och svara! ;-) Kram!

2008-07-12 @ 22:57:22
URL: http://chocolatefrog.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0