I väntans tider?



När jag väntade mina barn började jag skriva
 dagbok om allt från graviditetsbesked till ultraljud,
födelse, framsteg och födelsedagar i en "egen pärm"!.
Har även satt in kort från olika åldrar, lite dikter som jag skrivit
till barnen mm mm. I pärmen sitter även vaccinationskort,
skolbetyg och andra viktiga och roliga saker, de får med sig
genom livet. Numera skriver jag inte så ofta, då det gärna
glöms bort, men idag har jag suttit och upppdaterat lite grann
från de senaste händelserna... Hoppas mina barn ska ha glädje
av den, när de själva är vuxna och fått egna barn....

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vad duktig du är som fortfarande håller på med barnböckerna. Jag höll min äldstas bok bra, men min yngstas är mitt ständiga dåliga samvete - har inte gjort någonting sedan hon var 2 månader, huuu.

2008-06-25 @ 11:27:21
URL: http://haggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0