Kalas....

I eftermiddag var vi på 15-årskalas, och den som drog åt sig mest
uppmärksamhet var som vanligt födelsedagsbarnets lillasyster Moa.
Idag ville hon först leka Pippi Långstrump med mig, jag var Annika
och Moa som var pippi skulle hela tiden åka till sin pappa i söderhavet.
Då ville hon att Annika skulle bli ledsen, så cirka 100 gånger på en timma sa hon:
- Nu åker jag till min pappa i söderhavet! Bara grin!



Hon ville alltså att jag, som var Annika skulle bli ledsen och grina när hon åkte!
När jag väl gjorde det skrattade hon som bara den... Och dum som jag var, så grina
jag, och grina och grina.....  Efter det var det dags att leka Mc Donalds.......

     

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Hahahah ja dom är underbara dom små liven!

2008-06-24 @ 05:31:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0