Tonåringen har vänt på dygnet!

Har  ju alltid varit bortskämda med att ungarna inte sover bort hela dagen, utan går upp, och lägger sig i rimlig tid! Efter dessa lov veckor har däremot sonen blivit en riktig nattsuddare. Uppe hur länge som helst, jag hinner somna innan, och gubben definitivt före mig, så ingen är vaken och säger till honom heller. Säger man något dagen efter, om att han ska lägga sig tidigare, så kommer klassikern direkt! - ALLA andra får ju vara uppe när det är lov!!! Får försöka vända tillbaka så gott det går, alla andra behöver ju lägga sig, eftersom vi fortfarande jobbar...



Igår pysslade jag med lite småsaker, dammsög, speelade kort med sonen, jagade en katt på rymmen mm  Vi gjorde oss en härlig sallad till lunch, och åt lax och färskpotatis till middag, när resten av familjen kommit hem.
Idag skiner solen, vilket inte överensstämmer med prognosen, så man får väl försöka ta vara på den och vara ute så mycket som möjligt idag. Utetemperaturen klockan 6 i morse visade dock endast 8 grader varmt.. Brrrr.... Håller tummar och tår för att våra semesterfirare får många varma dagar på sin semester. Börjar dock bli lite panik, eftersom det redan gått 1½ vecka av den!!  Idag ska jag träffa ett par kompisar så det blir mest kafferep, prat och skratt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0