www.barnlycka.se

  Guldnapp- Elodie Details

En kompis hade köpt en födelsepresent till en liten bebbe, höromdagen, så jag
blev nyfiken och gick in på sidan och kikade. Har ni sett vad sött! En guldnapp!!
Finns jättemycket annat smått och gott också, så sidan är värd ett besök tycker jag!
Hoppas vi får nån nyfödd bebbe i bekantskapskretsen snart! Jag vill KÖPA!!!

Smycke HjärtegullSmycke Sockergryn

Trendiga smycken designade av Erika Tubbin

Hjärta av hårdplast med en pärla i turkos, ljusrosa, gräsgrönt eller rött hängande på en mjuk silvrig plastslang.
Silverpläterat nickelfritt lås, halsbandets längd ca 32 cm.


 

Lundmyr Bäddset SpjälsängP.D. Bäddset Vagn/vagga Grönt

Synd att mina barn är för stora...Tur tycker nog min kära gubbe...


Kommentarer
Postat av: Lindus

Javisst det finns ju massor på den sidan ...man blir litte smått köpsjuk .....ååå vad ja ville köpa den där sängen...elr ALLT LLT ALLT ...

2008-06-25 @ 15:06:41
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Malin*

Ja vet!! Och jag har ju inte ens småungar!!

2008-06-25 @ 15:42:59
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0