Ännu en dag....

....till ända!  En hel helg har passerat! Idag har jag mest pysslat omkring lite, försökt få till det i sovrummet, med de nya byråarna, men det vill inte riktigt bli som jag tänkt mig...  Får nog ta en liten promenad till "Grönberga", och se om jag hittar något nytt och roligt till sovrummet där! Älskar verkligen den affären, finns så mycket fint där! Skulle vilja ha någon ny  ängel på varje byrå, och någon fin ljuslykta, men vi får se.....  Vi åkte  i alla fall till ÖB i eftermiddag för att köpa förvaringskartonger, så jag kan rensa och sortera lite i källarn och i förråden, framtidsplanerna är ju ett träningsrum därnere, men då måste vi verkligen ggöra oss av med en hel del! Men "disträ" som jag är, kom vi därifrån med en hel del andra saker istället!  Typiskt mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0