Bloggtorka.....

....på grund av.... MAGSJUKA!! Fy! Säjer bara det, fredagen, som jag tidigare beskrev så fint som "veckans bästa dag", förvandlades ganska snabbt till veckans värsta! Den började bra i alla fall... Gubben var ute på after work, ungarna hade kompisar hos sig, och jag stog och fixade lite kvällsmys. Till min förvåning, höll alla mig sällskap med mat och tv istället för att bara vara instängda på rummen med sina kompisar. Vi åt, kollade lite på Let´s dance och pratade om allt mellan himmel och jord! Så långt var allt bra. Men sen, senare kvällen och natten brakade helvetet löst... Löst är verkligen rätt ord utan att gå in på några närmare detaljer! Fruktansvärt! Så fredag kväll, natt
och hela lördagen har jag mått riktigt, riktigt illa, och var sängliggandes i stort sett hela dagen igår! Känner mig lite bättre idag i alla fall, men har världens huvudvärk, som kan bero på att jag fortfarande inte ätit och druckit så mycket! Får se om jag hinner piggna till, så jag kan jobba i morgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nämen fy din stackare! Krya på dig!!!

2008-03-16 @ 16:35:14
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: ANNIKA

Uuhh!!! stackars er (Anna, Ingrid, Du, Terese(vik)Hoppas vi syns på tisdag!! Kram kram

2008-03-16 @ 18:14:49
Postat av: Annika. A

krya på dig!! vi håller ställningarna, var hemma tills du är riktigt bra.kramiz

2008-03-16 @ 22:04:04
Postat av: Julia

usch usch usch! tycker så himla synd om dig! hoppas och håller alla tummar och tår för att du blir bättre fort!
och hade jag varit du så hade jag varit hemma en dag till, finns inget värre än att jobba och vara sådär svag och darrig som man blir efter en sån pärs.
Kram!

2008-03-16 @ 22:15:33
URL: http://chocolatefrog.blogg.se
Postat av: Malin

TACK! Vad söta ni är! Känner mig redan lite bättre! Kram på ER alla!

2008-03-17 @ 12:13:11
Postat av: soffie

Fyyy va jobbigt,hoppaa su har piggnat till nu!
det är verkligen det äckligaste man kan ha!!
Krya på dej från mej!

2008-03-17 @ 18:38:58
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0