Energikick!


När jag kom hem från jobbet idag, hade fixat mat och ätit, så var jag helt slut!
Som om någon hade lagt sömnpiller eller något i maten, jag höll helt enkelt på att somna.
Medan jag funderade på om jag skulle ta mig en tupplur eller ej, så ringde en kompis och frågade
om jag ville ha en fika, och först tänkte jag bli sådär lat som jag blir ibland, och be att få ta det en annan dag,
men tro´t om ni vill. Jag trotsade min trötthet, och åkte till affären och handlade först! Där träffade jag nog hela bekantskapskretsen, men framförallt så träffade jag en gammal barndomskamrat som jag inte sett på år och dag! Vi kom fram till att det nästan var 20 år sedan sist vi träffades ordentligt, för det var nämligen så många år hennes äldsta dotter är! Helt otroligt, vart har alla år tagit vägen? Vi bytte telefonnummer, och bestämde oss för att ses snart! Trevligt!  Hursomhelst, åkte jag till kompisen och fikade. När jag  kom hem vid 19,30, var jag konstigt nog jättepigg, och började att damma, tvätta och pyssla med allt möjligt. När jag var färdig med det tog jag ett pass på crosstrainern, så nu känner jag mig jättenöjd! Tänk vad energi man kan få av sina vänner!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

oj då måste man ju kolla 'ler*

2008-03-13 @ 23:03:46
URL: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Anonym

jo ibland måste man ta sej ut ur skogen oxå.

2008-03-13 @ 23:09:31
URL: http://exxanimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0