Fredag!


Fredag...
Det är veckans bästa dag tycker jag, oavsett om det är jobbarhelg eller inte. Hela helgen ligger framför en, "orörd", det gillar jag. Sen är det ju städförbud, och det som inte hunnnits med idag, får vara så länge... Det gillar jag ännu mer! Försöka umgås lite mer med familj och vänner istället, kanske äta något gott, dricka lite vin och bara mysa. Härligt! På förmiddagen idag ska jag försöka hinna dammsuga och handla lite, sen väntar "kvartsamtal", högstadiets sista för Josefines del. SISTA!!! Det är inte klokt! Hon går ur nian och ska börja gymnasiet! Jag fattar knappt att det är sant, tycker att hon nyligen traskade runt i sina badtofflor och mussekläder, med sitt "Lejon" i ett stadigt grepp i ena handen, och dockvagnen i den andra. Då var Casper alldeles nyfödd, och hon var världens stoltaste storasyster! Men det var inte igår, det är ju snart 13 år sen nu.....

Nåja, efter kvartsamtalet, ska jag bara fixa lite mat, så vi kan äta, och SEN bär det av till ikea, för att köpa lite smått och gott, så jag kan göra iordning i klädkammaren. Det behövs, jag lovar!  Världens oreda råder där inne! Man hittar inget av det man söker. Ikväll ska gubben på after work, så vi får väl se vad vi andra hittar på. Kanske det blir en lugn kväll bara, inte illa det heller. Tända lite ljus och bara mysa, läsa lite i boken som jag börjat på, vi får se. Hur som helst får ni ha en riktigt bra fredag ni med! Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Fredag...det innebär helg det...
Hoppas att du får en riktigt trevlig helg!

2008-03-14 @ 09:23:57
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: marie på jobbet

trevlig helg malin, det är ju inte så ofta vi är lediga både fredag lördag och söndag!! njuuuut!!!

2008-03-14 @ 14:01:16
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja det är härligt med att det är fredag! Ja gjobbar visserligen i morgon men det är ju endast ca 4 timmar så det kommer ju gå bra!

Kram och ha en trevlig helg med massa gott!
/Sus

2008-03-14 @ 14:44:04
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Ja fredga har varit en bra dag ända sedan man gick i plugget, lite guldkant liksom!

2008-03-15 @ 12:46:45
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: soffie

Ja visst är fredagar bara BÄST!!!
Hoppas din helg har varit bra!

2008-03-16 @ 11:21:13
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0