Hemkommen...

... från jobbet! Vägde mig i morse, trots oron över att jag antagligen hade gått upp
en del efter helgens läckerheter! Men vet ni vad! Jag hade istället gått ner lite till, så nu
är det 4,3 kilo sammanlagt! Inte mycket på så lång tid, men det är ändå minus! Tycker
att det är bättre att gå ner sakta men säkert, än att man rasar i vikt, för att sen gå upp
dom igen! Får nog faktiskt tacka magsjukan för iktnedgången, åt ju knappt på något på
flera dagar då! Tänkte ju försöka få med mig gubben på en promenad innan hockeyn,
men vet inte om jag själv har någon som helst lust! Jag fryser som bara den, fast att jag är
inomhus och att vi eldar i kaminen! Får väl ta ett pass på crosstrainern i värsta fall. Då får
jag motion och blir garanterat varm på samma gång! Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaså du är också inne i det där viktnedgångandet. Jag var så duktig o promenerade idag, en låååång sväng. Kändes perfekt! Sommaren närmar sig :D

2008-03-24 @ 19:01:22
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: pej

Vad duktig du är med vikten!
Jag har gett upp att väga mig för så fort jag tycker jag är duktig och ställer mig på vågen så visar den att jag har gått upp i vikt. Kör med ögonmåttet ett tag får vi se hur det går.
Ha en bra kväll!

2008-03-24 @ 19:44:33
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Helena

Oj vad duktig du är!! Tack för kommentaren i den andra bloggen idag :-)

2008-03-24 @ 22:12:14
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0