"Lata" helgen...

Usch, den här helen har jag verkligen varit riktigt, riktigt lat..... Det enda jag gjorde igår, var ju att åka till Hammarö på hockey, eftersom en släkting från Partille var där och spelade. Ingen promenad igår, som jag hade tänkt, får se om det blir någon idag. Ser ine så "läskande" ut, det blåser som bara den idag, Usch! Känner mig bara trött..... Funderar på om jag har "barnens" förkylning i kroppen jag med... De har ju varit halvkrassliga hela veckan! Ja ja, inget livshotande i alla fall. I morse åt jag frukost på sängen, och låg och slappade lite  vid godmorgon TV på 4:an!Ska försöka ta mig i kragen så det blir en lång promenad i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag tycker livet går så fort så ibland är det ok att inte göra någonting. Jag har en sån förmiddag. Känns helt fantastiskt underbart!

2008-03-09 @ 12:01:51
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0