Livet rullar på....

.... i en "himla" fart! Nu har ännu ett ledighetspass på 3 dagar gått, och nu väntar i stället 3 arbetsdagar! Förstår inte att livet rusar på så fort! Hinner knappast något tycker jag, trots att jag har världens bästa schema och inte borde klaga. Hur många är det som är lediga 3-4 dagar i veckan, och som ändå jobbar 75 %? Inte många tror jag!  Visserligen kan dagarna bli ganska långa, när vi har dubbelturer, men det är det ju helt klart värt, för att kunna få dessa efterlängtade och sammanhängande lediga dagarna.  Nu ska jag sätta fart med att städa kattlåda och kaninbur, fixa mat ,tvätta lite och göra mig i ordning. Dagens promenad blir nog i samband med att jag går till jobbet!  Skönt att ta det lugnt och softa lite innan kvällspasset också!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hmm, hur då inte mellan inläggen...? Jag har inte tagit bort något, bara flyttat reklamen som jag tjänar pengar på brevid bloggen istället för i sidokolumnen :-)

Ha en bra dag!

2008-03-11 @ 11:10:25
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0