Magsjuka..............

Jo visst är det sant! Hade det ju själv för ca 2 veckor sen, men körde
värsta barriärvården här hemma, och trodde naturligtvis att resten av
familjen skulle klara sig! Men nu är det gubbens tur!
Han har varit uppe precis hela natten, och det har kommit ur båda ändarna
om man säger så! Så idag är han sjukskriven för första gången på.....ja, flera år!
Han ligger och sover som en stock just nu, medan jag kokar vätskeersättning
Vilken tur att han har en "fru" som servar, hihi....... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, är det så pass?
"Du skulle bara vet hur det är när vi män är sjuka..." yeah yeah. När Erik är sjuk, händer iof bara en gång per år men då är det faan ynkligt. Nära inpå att man får ta fram våtservetter och blöja ;)

Hoppas du överlever dagen.. och att du inte blir smittad... huja..

2008-03-26 @ 11:56:59
URL: http://tillvaron.se
Postat av: Mamma till Tobias

Jag är i v8 nu enligt mina egna beräkningar (eller snarare enligt familjelivs)Så bebben kommer i november :-)
Men det hela var verkligen inte planerat och jag var skeptisk till en början, men sen insåg jag att jag inte kunde ta bort det :-) Man får jämföra nackdelar med fördelar, men efter det så blir det inte en bebis på ett bra tag kan jag lova.. hehe

2008-03-26 @ 12:47:42
URL: http://jagochminbebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0