Trevligt fikasällskap

Idag kom Ananas-Anna hit på lite fika. Så nu blev det lite "synd" idag igen!!! En semla fick det bli till kaffet, vilket innebär ganska många kalorier, jag vet! Men trevligt var det i alla fall, så det var absolut värt det! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Hon är en mysig och go vän, verkligen!  Efter maten var jag så trött, och "brottades" mellan viljan att lägga sig på sofflocket med en god bok eller att ta på walkingskorna för en längre promenad.... Tro det eller ej, men valet föll på det sistnämnda, så nu har räknaren återigen passerat 10 000 steg! Härligt! Naturligtvis var jag också mycket piggare när jag var tillbaka hemma igen! Frisk luft gör susen!


Kommentarer
Postat av: soffie

guuu va duktigt av dej att skippa soffhörnet:O)
det gäller verkligen att ta sig i kragen ibland men guuu va skönt det är efteråt!
må gott

2008-03-10 @ 20:45:17
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Ananas

Tack för en trevlig eftermiddag :) Duktig du som gick ut och gick. Skönt att bli av med semlan. Men ack så god den var :) Inte nog med promenaden till dig och hem så följde jag med J ut på äventyr. Vi var ute i två och en halv timme.. Så min semla är också borta :) En stor stjärna i himlen för oss hurtiga gummor :) Vi ses imorron på jobbet i skiftbytet ;) Kjamar

2008-03-10 @ 22:20:25
URL: http://ananas.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Visst är det uppfriskande med en promenix, och mina vovvar av rasen Welsh corgi cardigan följer gärna med.

2008-03-11 @ 08:38:05
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0