Äntligen!

Efter en dag, där jag hunnnit med riktigt mycket, sitter jag nu här
med dagens "Grand finale", nämligen ett riktigt skönt fotbad, med
lavendelolja! Lilla Moa har varit här en stund i dag, hon är ju både söt
och rolig. Förstår inte var hon får allt ifrån! Hon är ju bara 3 år, men
ordförråd, det har hon minsann, den unga damen. Man bara skrattar
i hennes närhet. En sak som är lite extra kul, är att hon kallar mig för
"Min Malin", och att hon endast har pussar och kramar till mig! Ingen
annan får några, så när hon kramas med mig tittar hon glatt mot mamman,
pappan, eller någon annan som gärna vill ha, bara för att retas!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig, det ser jag fram emot, för nu lever jag
verkligen upp till mina förfäders namn! Man är ju släkt med Harald Hårfagre,
och det kan man nog riktigt se nu! Ska bli skönt att kapa av lite hår.
Sen på eftermiddagen är det dags för röntgen, spännande att se vad den visar!
Men i morgon kväll blir det nog ett glas vin eller två på altanen, om det är så
här varmt i morgon också, vill säga.......
Nu ska jag förhöra min kära dotter i biologi, hon har nämligen prov i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0