Dagens kloka ord!

"Uträtta det möjliga
istället för att prata om det omöjliga"

Kommentarer
Postat av: Julia

asg Jag gillar att shoppa för andras pengar, det är väl det! Men det ska bli kul att se vad ni kommer fram till!

Både maken och lillan har varit febriga och vrålförkylda, och trots att jag försökt hålla mig på avstånd har jag också åkt på det. Tycker mest det är så sabla tråkigt att vara hemma, men jag antar att det är bäst att vila sig en dag till. Får dåligt jobb-samvete bara, men det är ju inte direkt hjärnkirurgi jag sysslar med så...

Kram

2008-05-13 @ 07:27:42
Postat av: Eva

Helt rätt, gäller att tänka positivt. Det försöker jag också göra - fast jag är så himla tröööööött idag. Det går nog över efter den här kaffekoppen :-)

Ha en fin dag.

2008-05-13 @ 07:54:35
URL: http://suntliv2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0