Godmorgon!

En ny, lite kyligare dag, men vad gör det? Solen skiner trots allt
och jag har en ledig dag! Min första av tre! Inget är planerat heller!
Kan det bli ljuvligare än så? Visserligen trivs jag på mitt jobb också,
speciellt med arbetskamraterna, det har jag sagt flera gånger förut, ja vet!
Idag ska jag måla väggen där vi satte igen en dörr för några år sedan,
det har liksom inte blivit av. Men nu ska den målas, sen ska jag/vi sätta
upp hatthylla mm där. Måste se till att det går att passera källargången nu,
innan en större olycka inträffar! Det är alldeles för mycket grejer där för tillfället.
Sen ska jag nog baka lite kärleksmums, IFALL någon kaffegäst plingar på
dörren. Man vet aldrig.. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så mycket! Komplimanger värmer alltid :) Vad roligt att fixa lite i hemmet. Måla och baka, låter supermysigt tycker jag! Själv ska jag bara ha det bra, kanske jag ska baka något också? Ha en bra dag!

Mvh Linnea

2008-05-13 @ 09:33:30
URL: http://komigenlinnea.blogg.se/
Postat av: Ester

Ja Precis! :D

2008-05-13 @ 10:04:48
URL: http://esterak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0