Jobbat idag...

Idag har jag jobbat dubbeltur, dvs både fm och em. Gick skapligt,
visst det kändes ju.. Redan i morse frågade en arbetskamrat om
jag ville byta tur, eftersom turen jag skulle ha, innefattar en blytung VT.
Blev naturligtvis rörd över omtanken, men kände att jag inte ville smita
undan heller. Är jag på jobbet, vill jag arbeta! Känner väl ibland att
kroppen inte orkar jobba, men hjärnan inte vill vara hemma. Trivs så himla
bra med mina arbetskamrater, och fånigt nog, saknar  jag dom ganska
snabbt när jag är sjukskriven.  Så är det ju, när man har världens bästa
arbetskamrater.... Alla har sina goda egenskaper...

Kommentarer
Postat av: Eva

Hallå Malin, har du haft en bra fredagkväll? :-)

2008-05-23 @ 23:15:16
URL: http://suntliv2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0