Karlstadtripp...

Idag åkte vi in till stan, så Josse fick handla upp lite mer av födelsedagspengarna.
De brinner i fickan på henne förstår ni! Hittade lite kläder till examen också, så nu är
det bara skor kvar! Skönt, då var dotterna klar, bara sonen som ska ha lite nytt till
avslutningen, vilket kan bli lite svårare, för precis som gubben blir han lätt uttröttad
eller skitnödig av shopping! Någon som känner igen det? Hursomhelst fick vi tag
på nya fotbollsskor och en ny blus till mig, som när jag kom hem och provade, visade
sig  vara urringad ner till naveln ungefär, och ni kan ju tänka själva hur det skulle
se ut på mig, jag menar, man har väl ett x antal överflödskilon, som alla har valt att
"parkera" just över magen! Nåja, grön & fin var den i alla fall, även om Josse tycker
att den mest liknar en kinesisk morgonrock!! Det var allt för nu!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: soffie

Å jag bor i Karlstad jag,på Norrstrand....

2008-05-17 @ 21:54:42
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0