Måndag

Idag har jag först jobbat, sen hade vi första LPA-träffen,
med vår nya grupp, och det kändes som det gick riktigt
bra. Alla var lättsamma och verkade förstå metoden redan
från början! Kul! LPA- Lärande På Arbetsplats handlar för dom
som undrar,  om problemlösning i verksamheten.

När jag kom hem, blev det lite matlagning och sedan en
tupplur i solstolen! Det var så skönt, och självklart slumrade
jag till en stund. Läste i aftonbladet idag, att det var jättebra att
lägga sig minst en kvart efter jobbet varje dag, för att man på så
sätt blev piggare. Det stämmer nog, för efter vilan, fick jag ny energi
och fortsatte rensa rabatter, handla, tvätta fönster och byta gardiner.
Nu har jag precis kommit ur duschen, och ska bara softa lite innan
jag hoppar i bingen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0