Sitter här och väntar...

...på att postens utkörning ska komma med vår köksfläkt!
De ringde ju därifrån dan i fredags, men jag satt på toa och
hann inte ta samtalet. Försökte ringa upp, men det var ju hemligt
nummer ,så det gick inte. Tänkte att de ringer väl snart igen då,
men icke sa nicke! Så igår fick jag istället en paketavi, där det stog
att jag kunde hämta paketet på posten, eller be om utkörning mot
avgift!! Då ettrade jag till, hemkörning ingick minsann i priset, så jag
gjorde något som jag sällan gör, jag ringde och klagade! Så det blev
bestämt att de skulle komma med paketet kl 12 idag. Än har jag inte sett
till dom, så här sitter jag, och kan inte köra igång med det jag tänkt än!
Typiskt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0