Trädgårdsarbete....

....kan vara roligt, men det gör ont!!! Att man ska vara så jäkla klen! Armarna värker, känns som de ska trilla av när som helst! Men fint blev det! Gubben har städat garaget, packat kärran full med skräp, och jag har krattat och slängt allt bös i sopsäckar, planterat lite i krukor, sopat och rensat ogräs, bärt fram utemöblerna på framsidan, så man kan njuta av morgonsolen ifall den tittar fram! Har precis kommit innanför dörren, och som omväxling skulle det vara gott att hålla gubben sällskap med en kall öl, är ju ingen ölälskare i vanliga fall, men jag har lovat att hämta dottern senare i kväll, och det är viktigare tycker jag. Är man hönsmamma så är man. Fast bättre det än att inte bry sig alls, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Helena

Huu, trädgårdsarbete är inget för mig, jag lyckas få allt att vissna hur jag än gör :-) Hoppas värken ger mig sig!



Kramar

2008-05-01 @ 22:17:12
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: soffie

ja vår kära Helena har hjälpt mej med designen igen hon är bara för bra!

å vad mycket ni har fått gjort,hoppas du fick dej en kall öl efter du hämtat dottern!!

2008-05-01 @ 22:54:32
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0