Afirmationskorten...

Idag fick jag mina afirmationskort på posten, och jag är så nöjd!
Många tänkvärda ord, men också fantastiskt vackra bilder!  Tänkte dela med
mig av dem, och här kommer det första av de 36 korten....




JAG LYSSNAR TILL MIN INTUITION

Jag stannar regelbundet upp och lyssnar inåt,
stämmer av med min intuition, min inre visdom,
om jag är på rätt väg. Jag slappnar av och tar mig tid
att lyssna efter signalerna som kommer. Signalerna
om att någonting känns rätt eller fel. Signalerna som talar om för mig
om jag ska fortsätta eller vända om, stå på mig eller akta mig.
Min intuition är stark och självklar och jag är tacksam för den
vägledning jag därigenom får.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köper man dom?

2011-06-11 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0