Årets blogg 2008

Tycker att det är otroligt! Otroligt konstigt alltså...
Läste precis att KENZA har blivit utsedd till årets blogg 2008!
Med all respekt för hennes stora intresse som mest verkar
bestå av mode & skönhet, glim & glam. Jag tycker att det är helt okej
av en 17-årig tjej att ha dessa intressen. Det jag tycker är otroligt är att just
en sån ytlig blogg (om man nu får kalla den för det) kniper första platsen av alla dessa
fantastiska bloggare som faktiskt finns. Jag känner till flertalet fantastiskt
starka människor, som varje dag kämpar mot allt från utbrändhet, arbetslöshet och
ensamhet, till svåra, och ibland obotliga sjukdomar. Trots svårigheterna de går
igenom, präglas deras bloggar av kraft, styrka, värme, glädje och kämparanda!
Det tycker jag är värt att uppmärksamma!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kunde inte hålla med dig mer! Verkligen... tråkigt var världen är på väg...

2008-10-17 @ 17:45:05
Postat av: Maja

Du driver en av de bästa bloggarna jag vet. Öppen, kloka ord... ja skitbra helt enkelt!

2008-10-17 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0