Dagen gick fort trots allt....

Åkte iväg för att hämta paketet som jag glömde när jag handlade.
Precis när jag var hemma igen, kom Anna, en vän som inte varit
här på väldigt, väldigt länge förbi på en kopp kaffe! Det var trevligt!
Vips var det mörkt igen och kvällen smög sig sakta med säkert på...
Pratade med min gamla arbetskamrat också, och vi bestämde oss
för att vänta med vårt restaurang besök i morgon, känner att mitt huvud
väger bly för tillfället, så vi tar det helt enkelt när jag är lite bättre i kroppen!
Blir ju så fasligt trött också, när man inte sover så gott på nätterna...
Känner att jag inte blir något vidare bra sällskap! Nu väntar duschen på mig,
sen ska jag bara slappa lite framför tv:n, innan jag hoppar i bingen! Gonatt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0