Fredag! Veckans bästa dag!



Dessutom är det en ledig fredag, så det är ju bättre än bäst!
Gick och la mig igen , när ungarna stuckit till skolan. Bjöd mig
själv på frukost på sängen, läste och tittade lite på morgon-TV....
Bra början på en alldeles ledig helg!!! Har ingenting inplanerat för
dagen heller, tänkte först åka till kyrkogården och göra det riktigt
höstfint hos mamma och pappa, men så kom jag på att svägerskan sa
att hon ville med, och hon jobbar, så det får vi ta under helgen...
Var i alla fall nere på lilltorget i centrum igår och köpte lite smått
och gott att plantera där. Dagens moto är att ta mig en lång,
avslappnande promenad! Ikväll blir det lite mys med gubben,
och barnen ifall de håller sig hemma! Vad ska Ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det där lät som en helt underbar dag !

Men jag har inte heller planerat dagen idag och tänker bara göra det som faller mig in.



Ha en skön promenad.

kram

2008-10-10 @ 13:44:15
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0