Godmorgon!



Här sitter jag, nyduschad med en mugg kaffe brevid mig!
Tänkte att det var lika bra att köra igång dagen, mycket ska
hinnas med! Först är det Josefines klippning, sen tänkte vi åka
till Arvika marten, med ett par kompisar. Casper ska INTE med,
för han och Marcus ska göra köttbullar idag! Konstig prioritering
ungdomarna har ibland, ha ha...Steka köttbullar minsann! Hursomhelst,
efter marten ska jag till Maria för hon fyller år idag! GRATTIS PÅ DIG!
Tänkte först hitta på något ikväll, men tror nog att jag bara ska ta det lugnt,
ska ju ut och jobba extra i morgon bitti... Vad ska Ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: lLenal

Godmorgon!

Låter som en trevlig dag,jag ska se Arn filmen,var så längededan jag var på bio.Ungdomarna kan man få funderingar på hehe:)Ha det så fint, kram lena.

2008-10-04 @ 09:25:36
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du får en toppendag å hinner med allt du tänkt.

Själv ska jag försöka hitta några bra skor å nya stövlar till Nellie:O)

2008-10-04 @ 10:33:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken härlig solig lördag.

Har varit ute på förmiddagen och fotat lite.

Min man och son är på fotbollscup.

Jag är hemma med dottern och fixar lite läxor samt annat smått och gott som måste göras.

Tvätta måste också göras,suck.

Hoppas du får en trevlig lördag.

Kram

2008-10-04 @ 13:25:45
URL: http://mammaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0